خانه / جدیدترین ها / چگونه توانستم نگرش نادرست دانش آموزان دبیرستان دخترانه را نسبت بهفرهنگ مدگرایی تغییر دهم

چگونه توانستم نگرش نادرست دانش آموزان دبیرستان دخترانه را نسبت بهفرهنگ مدگرایی تغییر دهم

چگونه توانستم نگرش نادرست دانش آموزان دبیرستان دخترانه را نسبت بهفرهنگ مدگرایی تغییر دهم

دسته بندي : کتاب » گوناگون

فهرست
چکیده : ۳
مقدمه ۴
بیان مسئله ۵
توصیف وضع موجود ۶
مبانی نظری و پیشینه پژوهش : ۷
مبانی نظری : ۷
پیشینه پژوهش : ۱۰
ارائه اطلاعات( شواهد يك): ۱۱
راه حل هاي پيشنهادي: ۱۲
انتخاب راه جدید به طور موقت: ۱۳
اجراي راه حل ها: ۱۳
دیگر راهکار های بکار گرفته شده در این باره عبارت بودن از : ۱۴
گرد آوری اطلاعات( شواهد دو): ۱۶
بحث و نتیجه گیری ۱۶
منابع ۱۹

چکیده :
علی رغم فعالیت نهادها و ارگانهای فرهنگی همواره شاهد نادیده گرفته شدن برخی مخاطبان از برنامه ریزی های فرهنگی بوده ایم . این قشر یکی از مهمترین مخاطبان در حوزه ی فرهنگ یعنی دانش آموزان هستند که ضعف فرهنگی و کم توجهی به آنان می تواند آسیب های جبران ناپذیری بر رشد فرایند فرهنگ در جامعه در پی داشته باشد.در حال حاضر دانش آموزان مدارس در معرض فرهنگ بیگانه اند که با ورود تکنولوژی های جدید نیز این تاثیر پذیری دو چندان شده است. امروز دیگر سخن از دشمن پشت دروازه نیست؛ بلکه شرایط جدید حاکم بر روابط اجتماعی با تمام توان و امکان مرزها را درنوردیده و از دیوارها گذشته و به متن جامعه رسیده است .با توجه به تهدیداتی که در حوزه ی جنگ نرم وجود دارد ، مخاطبان دانش آموز همواره مورد غفلت برنامه ریزی فرهنگی واقع شده اند که جای آن دارد متولیان این حوزه جدی تر وارد این میدان خطیر شوند . چرا که در غیر اینصورت شاهد گسترش آسیب های اجتماعی در میان نوجوانان و دانش آموزان خواهیم بود.

دسته بندی: کتاب » گوناگون

تعداد مشاهده: ۰ مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.docx

تعداد صفحات: ۲۰

حجم فایل:۷۶ کیلوبایت

 قیمت: ۸,۰۰۰ تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

  • محتوای فایل دانلودی:
    فهرست
    چکیده : ۳
    مقدمه ۴
    بیان مسئله ۵
    توصیف وضع موجود ۶
    مبانی نظری و پیشینه پژوهش : ۷
    مبانی نظری : ۷
    پیشینه پژوهش : ۱۰
    ارائه اطلاعات( شواهد يك): ۱۱
    راه حل هاي پيشنهادي: ۱۲
    انتخاب راه جدید به طور موقت: ۱۳
    اجراي راه حل ها: ۱۳
    دیگر راهکار های بکار گرفته شده در این باره عبارت بودن از : ۱۴
    گرد آوری اطلاعات( شواهد دو): ۱۶
    بحث و نتیجه گیری ۱۶
    منابع ۱۹

    چکیده :
    علی رغم فعالیت نهادها و ارگانهای فرهنگی همواره شاهد نادیده گرفته شدن برخی مخاطبان از برنامه ریزی های فرهنگی بوده ایم . این قشر یکی از مهمترین مخاطبان در حوزه ی فرهنگ یعنی دانش آموزان هستند که ضعف فرهنگی و کم توجهی به آنان می تواند آسیب های جبران ناپذیری بر رشد فرایند فرهنگ در جامعه در پی داشته باشد.در حال حاضر دانش آموزان مدارس در معرض فرهنگ بیگانه اند که با ورود تکنولوژی های جدید نیز این تاثیر پذیری دو چندان شده است. امروز دیگر سخن از دشمن پشت دروازه نیست؛ بلکه شرایط جدید حاکم بر روابط اجتماعی با تمام توان و امکان مرزها را درنوردیده و از دیوارها گذشته و به متن جامعه رسیده است .با توجه به تهدیداتی که در حوزه ی جنگ نرم وجود دارد ، مخاطبان دانش آموز همواره مورد غفلت برنامه ریزی فرهنگی واقع شده اند که جای آن دارد متولیان این حوزه جدی تر وارد این میدان خطیر شوند . چرا که در غیر اینصورت شاهد گسترش آسیب های اجتماعی در میان نوجوانان و دانش آموزان خواهیم بود.


لینک منبع

درباره‌ی manager

حتما ببینید

جزوه استاتیک-استاد صرامی (دانشگاه صنعتی اصفهان)

جزوه استاتیک-استاد صرامی (دانشگاه صنعتی اصفهان) دسته بندي : فنی و مهندسی » عمران جزئیات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *