توضیحات کامل :

ترجمه مقاله هماهنگی زنجیره تأمین با تقاضای احتمالی با به کارگیری مکانیزم کاهش زمان تحویل در ۱۸ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی

 

توضیحات

عنوان انگلیسی مقاله :  Coordinating Supply Chains with Stochastic Demand by Crashing Lead Times

عنوان فارسی مقاله: هماهنگی زنجیره تأمین با تقاضای احتمالی با به کارگیری مکانیزم کاهش زمان تحویل

تعداد صفحات: ۱۸ صفحه با فرمت docx

سال انتشار مقاله: ۲۰۱۶ میلادی

 

توجه: لازم به توضیح است که مقاله بصورت خلاصه اما بسیار دقیق و جامع ترجمه شده و شامل کلیه چارچوب و ساختار اصلی مقاله می باشد.

 

فهرست مطالب

مقدمه

نوآوری مقاله

تعریف مسئله

مفروضات

مدل ریاضی

حالت غیر متمرکز

حالت متمرکز

حالت هماهنگ

مثال عددی

آنالیز حساسیت

نتیجه گیری

 

مقدمه این مقاله

چندین نوع کانال حمل و نقل جهت حمل محصولات بین اعضای زنجیره تامین وجود دارند که هر کدام دارای زمان تحویل خاص خود هستند. خریدار معمولا در زنجیره تامین با عدم قطعیت در زمان تحویل (LT) و تقاضا روبرو است. از سوی دیگر سطح خدمات و مقدار سفارش از جمله متغیرهای تصمیم هستند که بر روی فروشنده و سود کل زنجیره تامین تاثیر گذارند. روش ­های LTL و TL از جمله روش ­های حمل و نقل با کامیون می­باشند. در LTL، کامیون در ابتدا تمام فضای باری را پر نمی­کند و از چند شرکت در سر راه بارگیری را انجام می­دهد که این کار زمان تحویل را افزایش می­دهد اما اقتصادی به نظر می­رسد. در روش TL تمام فضای باری کامیون در یک بارگیری پر می­شود که این روش زمان تحویل را کاهش می­دهد اما گران است. بنابراین زمان تحویل پایین، هزینه ­های موجودی خریدار را کاهش داده و هزینه فروشنده را افزایش می­ دهد. در این مطالعه فروشنده و حمل ­کننده یکی هستند و فروشنده کنترل زمان تحویل را برعهده می ­گیرد. در مدل پیشنهادی، مقادیر بالا و پایین زمان تحویل از دید خریدار و فروشنده به ترتیب محاسبه شده است.