توضیحات کامل :

ترجمه مقاله منو نوآورانه قراردادها برای هماهنگی زنجیره تأمین خرده فروشان با میانگین واریانس چندگانه در ۱۶ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه مقاله اصلی انگلیسی

 

توضیحات

عنوان انگلیسی مقاله :  Innovative Menu of Contracts for Coordinating a Supply Chain with Multiple Mean-Variance Retailers

عنوان فارسی مقاله : منو نوآورانه قراردادها برای هماهنگی زنجیره تأمین خرده فروشان با  میانگین واریانس چندگانه

تعداد صفحات: ۱۶ صفحه با فرمت docx

سال انتشار مقاله: ۲۰۱۵ میلادی

 

توجه: لازم به توضیح است که مقاله بصورت خلاصه اما بسیار دقیق و جامع ترجمه شده و شامل کلیه چارچوب و ساختار اصلی مقاله می باشد.

 

فهرست مطالب

مقدمه

نوآوری‌ مقاله

مدل سازی

توالی تصمیم گیری و قرارداد TSR

اهداف تولیدکننده و خرده فروش

تابع سود تحت قرارداد TSR

بیشینه سود موردانتظار تولیدکننده

هماهنگی زنجیره تامین

تک قرارداد

عملکرد جداگانه قرارداد­های TSR، TSR-FOQ و TSR-MQD

قرارداد میانگین واریانس مناسب و غیر­مغلوب

قرارداد­ چندگانه

قرارداد­های TSR – FOQ

نتایج مثال های عددی و آنالیز حساسیت قرارداد­های TSR – FOQ

قرارداد­های TSR – MQD

تایج مثال های عددی و آنالیز حساسیت قرارداد­های TSR –MQD

نتایج

 

مقدمه این مقاله

هماهنگی در زنجیره تامین شامل خرده فروش حساس به ریسک، موضوع مهمی است. در ادبیات، مکانیزم مناسبی برای هماهنگ کردن زنجیره تامین شامل چند خرده فروش ناهمگن حساس به ریسک وجود ندارد. به همین دلیل، در این مقاله یک زنجیره تامین دو سطحی شامل یک تولیدکننده خنثی به ریسک و چندین خرده فروش ریسک گریزبا هدف کاهش میانگین واریانس در نظر گرفته شده است. هر خرده فروش با بازار جداگانه اما اندازه یکسان با سایر بازار­ها مواجه است. همچنین هر خرده فروش از منظر سود، اهداف متفاوتی دارد. اگر سود مورد نظر هر عضو برآورده نشود، از زنجیره تامین خارج می شود. تولید کننده علاوه بر مسائل اقتصادی، به منظور دست یابی به روابط خوب با خرده فروشان و افزایش پایداری در زنجیره تامین، مسائل مرتبط با عدالت، وفاداری و مشارکت را نیز در نظر می­گیرد. تولیدکننده برای اجتناب از اثرات منفی بی عدالتی بین خرده فروشان، مشکلات قانونی ناشی از تفاوت قیمت و ریسک هزینه های غیرمنتظره ناشی از بی عدالتی و موارد قانونی، باید قرارداد یکسانی به همه خرده فروشان پیشنهاد دهد. مدل سازی ریسک گریزی با استفاده از رویکرد میانگین واریانس (MV) انجام شده است. طبق رویکرد MV، فرض شده است که هدف هر خرده فروش، کاهش واریانس سود خود با توجه به محدودیت کمتر نبودن سود مورد انتظار از سطح مشخص است.